Top
F1aXion GT3 League

Ένας αγώνας, μια σεζόν!

Ένας τίτλος που δεν κρίθηκε, ενώ θα μπορούσε να είχε κριθεί.

Λίγο η βροχή, λίγο η μεγάλη βαθμολογική διαφορά, λίγο τα Αston Martin, λίγο τα Ferrari, λίγο ο Nικολάου, λίγο η ποινή,.....λίγο από όλα είχε ο φανταστικός αγώνας στη Suzuka!

Η Omega Racing Blue έφτασε στην Ιαπωνία με μεγάλο βαθμολογικό αβαντάζ και θα έπρεπε να έρθουν τα πάνω κάτω για να μην σηκώσει την κούπα στην Σουζούκα.

Το φοβερό όμως με το πρωτάθλημα GT3 της φετινής σεζόν είναι ότι έγινε ακριβώς αυτό. Ήρθαν τα πάνω κάτω!

Ο βαθμός της Pole Position πέρασε στα χέρια του Χουρδάκη και ίσως να είναι το μόνο πράγμα σε αυτό τον αγώνα που ήταν....στα αναμενόμενα πλαίσια θα πούμε.

Η νίκη όμως της Aston Martin του Συλλαίου, η 2η θέση της Ferrari του Περρωτή ανήκουν στα "πάνω κάτω" καθώς δεν είχαμε συνηθήσει έτσι.

Ακολούθησαν τα λάθη του Μητρόπουλου που του κόστισαν πέρα απο την 1η ή ίσως και την 2η θέση και μια ποινή που τον έφερε στο τέλος του αγώνα στην 7η θέση.

Λάθη απο τα οποία δεν απουσιασε ούτε ο Χουρδάκης που θα μπορούσε να πάρει εκείνος τη νίκη. Λάθη για ακόμα μια φορά και απο τον Κοντογιάννη που θα μπορούσε να ψαλιδίσει την διαφορά για λογαριασμό της ομάδας του.

Στο ίδιο εργο η υπερβολική σιγουριά των Κύρκου και Δήμα στο νήμα τους κοστίζει ακόμα 2 θέσεις αφού ο Νικολάου με την Porsche σε ρόλο αλεπού έκλεψε τους βαθμούς κάτω ακριβώς απο την καρό σημαία.

Στο ίδιο έργο και ο Μπουζιάνης που έδινε τα πάντα του για να κρατήσει πίσω του αφηνιασμένες Ferrari, ένα τρελό Nissan αλλά και λυσασμένες Aston Martin!

Όλα αυτά..."αφαίρεσαν" τους απαιτούμενους αριθμούς απο την μαθηματική εξίσωση που έφερνε την κούπα στην αγκαλιά των ΜΠΛΕ και "πρόσθεσαν" έξτρα αγωνία σε οδηγούς και θεατές.

Κάποιος ευκολα μπορεί να πει ότι η βαθμολογική διαφορά είναι τέτοια που και πάλι δύσκολο να γύρει η πλάστιγγα προς την EXPAT Simracing.

Σίγουρα ναι!

Αλλά....όσο υπάρχει αυτό το "αλλά" όλα ειναι ανοιχτά! Και αν κάποιος διαφωνεί, η Σουζούκα ήταν εκεί για να το πιστοποιήσει.

Ναι η διαφορά είναι δύσκολο να καλυφθεί.

Αλλά σε έναν διωρο αγώνα, νυχτερινό, σε μια πίστα όπως ειναι η Laguna Seca τίποτα δεν μπορείς να θεωρείς δεδομένο.

Και αν δεν φτάνει η νύχτα, το δίωρο και η ιδιαιτερότητα μιας άκρως απαιτητικής πίστας, τότε προσθέστε μέσα και 6 οδηγούς, πέραν των 6 που διεκδικούν τον τίτλο, οι οποίοι θα είναι στο όριο για την διεκδίκηση της 3ης θεσης στο πρωτάθλημα.

Σε έναν και μοναδικό αγώνα, κανείς δεν πρόκειται να κάνει άκρη για κανέναν πολύ απλά γιατί τα περιθώρια δεν υπάρχουν πλέον για να μεταφερθούν σε επόμενο αγώνα.

Τα περιθώρια πλέον τα ορίζει η Laguna Seca και οι 33ς που θα παραταχθούν στη σχάρα εκκίνησης.

33ς μέσα στους οποίους 6 θέλουν τον τίτλο, 6 θέλουν την 3η θέση και όλοι μαζί, θέλουν να τερματίσουν όσο πιο ψηλά γίνεται στην κατατάξη για να παρουν αυτομάτως το εισητήριο για την ερχόμενη σεζόν και να μην βρεθούν στην διαδικασία των Time Trials.

Tα περιθώρια για όλα, αρχίζουν και τελείωνουν στην Laguna Seca!