Top
F1aXion GT3 League

Night OUT!!

Μια νύχτα εκτός ήταν ο αγώνας στο Paul Ricard για την EXPAT Simracing. Ενώ η Pole Position του Γιάννη Χουρδάκη φάνταζε το ιδανικό σενάριο για τον πρώτο δύωρο αγώνα της σεζόν, όλα άλλαξαν δραματικά προς το χειρότερο με το που άναψαν τα πράσινα φώτα.

Στην Κ1 ο Μητρόπουλος αγνοεί την πραγματική θέση της EXPAT του Χουρδάκη και εμπλέκονται σε επαφή με τον Χουρδάκη να βγαίνει εκτός ελέγχου και να μένει τελευταίος στο πολυπληθές grid. Ο αγώνας για αναρρίχηση κάθε άλλο παρά εύκολος ήταν αφού βρέθηκε 2 γύρους πίσω να παλεύει να κάνει unlap τον εαυτό του σε μια υπεράνθρωπη προσπάθεια να σώσει ότι μπόρούσε για την ομάδα και δεν έλλειψαν και ατομικά λάθη σε αυτή την προσπάθεια. Τα βεγγαλικά στον τερματισμό τον βρήκαν στην 19η θέση εμφανέστατα απογοητευμένο που δεν του δόθηκε η ευκαιρεία να διεκδικήσει κάτι καλύτερο όντας στην pole position.

Ο "αιώνια" 4ος Κώστας Μπουζιάνης αντιμετώπισε πρόβλημα με την αντλία βενζίνης στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να σταματήσει το εκπληκτικό σερί τερματισμών στην 4η θέση που διατηρούσε απο την αρχή της σεζόν και για 1η φορά φέτος δεν κατάφερε να τερματίσει.

Την κατάσταση "μπάλωσε" ο πρωταθλητής Κοντογιάννης που παρά το πρόβλημα με την λάθος επιλογή ελαστικών πίεσε......πέραν των οριών του εαυτού τους και της πίστας και μας δήλωσε:

- Κ.Κοντογιάννης: "Αρκετά χάλια και εδώ για εμένα και την ομάδα αφού, ο Γιάννης βγήκε εκτός συναγωνισμού νωρίς, και ο Κώστας είχε προβλήματα με την αντλία βενζίνης. Εμένα τουλάχιστον ήταν πάλι αρκετά επεισοδιακός αγώνας.

Στην αρχή με πέρασε ο Πάνος πολύ εύκολα χωρίς το qualifying grip που δίνουν τα λάστιχα στους πρώτους γύρους.
Έρχονται και 2 cut μέχρι να συνηθίσω το αυτοκίνητο και να οδηγάω πίσω από τον Πάνο. Το 3ο λίγο αργότερα στο 1ο στιντ ενώ κοιτούσα διαφορές και δεν πρόσεχα στην έξοδο της παρατεταμένης δεξιάς αν θυμάμαι καλά. 

Στο στοπ περνάω το box γιατί ήταν νωρίς και πατάω και το λαθός κουμπίγια να σβήσω τη μηχανή, +5-6sec, τέλεια!

1ος γρήγορος γύρος ακούω fastest lap of the race και λέω α, κάτι μπορεί να γίνει. Σιγά σιγά φεύγω από τον Χάρη πίσω μου και πλησιάζω τον Πάνο αρκετά γρήγορα, 1η μάχη βλέπω οτι στην ευθεία δε θα περάσω αλλά η υπόλοιπη πίστα έχει 2-3 σημεία που προσφέρονται για προσπέραση. Προσπάθησα να μην εκβιάσω τίποτα αφού σε εκείνο το σημείο και με ~30 λεπτά ακόμα πίστευα θα έχω αρκετές ευκαιρίες λόγω ρυθμού. Σε κάποιο σημείο τελευταία στροφή μπήκα εσωτερική πολύ διστακτικά, γύρισα τον Πάνο και έκατσα να τον περιμένω. Συγνώμη για εκεί! Πιο μετά έρχεται και το τελευταίο cut που εκεί ήταν επειδή πίεζα να ξαναπλησιάσω και για άλλες προσπάθειες, βλακεία είχε ακόμα χρόνο...."