Top
F1aXion GT3 League

Πρώτη νίκη Χουρδάκη, μάχη μέχρι τέλους για τη 2η θέση!

Ο τέταρτος γύρος του GT Challenge είδε τον Γιάννη Χουρδάκη να κερδίζει για πρώτη φορά φέτος, και τους Χαλδεάκη, Γεράρδη και Μητρόπουλο να παλεύουν για τη 2η θέση, με τον πρώτο να μένει εκεί και να κρατά την πρωτοπορία στη βαθμολογία.

 

Το GT Challenge 2021-2022 της F1aXion συνεχίζει να μην απογοητεύει, και ο αγώνας στο Hungaroring συνέχισε το θετικό… σερί αγώνων που κρατούν το ενδιαφέρον του κοινού αμείωτο. Η βροχή έκανε την εμφάνισή της για λίγο στην αρχή και το τέλος του αγώνα, «ανακατεύοντας» την τράπουλα τόσο-όσο. Ο Γιάννης Χουρδάκης (TF Racing-Expats) κατέκτησε πειστικά την pole position, και έμεινε πρώτος στην εκκίνηση, αν κι είχε βραχύβια μάχη με τον Μάνο Γεράρδη (Fanny Flutters Racing Team by TF), χωρίς να αλλάξουν ποτέ θέσεις. Από εκεί κι έπειτα, ο ίδιος κατάφερε να κρατηθεί μπροστά, αν κι ήταν υπό την πίεση του Γεράρδη ιδίως στο πρώτο stint, και να πάρει την καρώ σημαία για πρώτη φορά στη φετινή σεζόν.

Ο νικητής δήλωσε σχετικά: «Ευτυχώς ήρθε η νίκη μετά από πολλές άσχημες εμφανίσεις. Ο αγώνας μου ήταν λίγο δύσκολο με αυτές τις συνθήκες. Επέλεξα να έχω ένα σετάπ κοντά στο βρόχινο, και δεν νόμιζα ότι θα κερδίσω τον αγώνα, γιατί σταμάτησε μετά να βρέχει, αλλά κι οι υπόλοιποι είχαν θέματα με τα ελαστικά στο τέλος.»

 

Κι ενώ ο Γεράρδης είχε καταφέρει να πλασαριστεί 2ος στις κατατακτήριες και να βρίσκεται εκεί για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, ο teammate του, Νίκος Χαλδεάκης, κατάφερε να πάρει την θέση, και να διατηρηθεί στην πρωτιά της βαθμολογίας, όταν ο Γεράρδης είχε επαφή με το Porsche 718 Cayman Clubsport GT4 του Βαγγέλη Κληρονόμου, χάνοντας χρόνο. Ο νεαρός οδηγός επεσήμανε για τον αγώνα του:

«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Είμαι ακόμα πρώτος στη βαθμολογία, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Στο σημείο εκείνο [σ.σ. του συμβάν του Γεράρδη], ούτε εγώ κατάλαβα τι έγινε. Έπρεπε να ντουμπλάρουμε κάποια GT4, κι αυτό στο Hungaroring είναι αρκετά δύσκολο. Κάναμε όλοι ορισμένες παρακινδυνευμένες κινήσεις, κι εγώ ακόμα. Νομίζω ο Μάνος ακούμπησε με ένα GT4 και… δεν είχα άλλη επιλογή. Έπρεπε να περάσω, είχαμε και τον Μητρόπουλο να μας ακολουθεί, είδαμε τι ρυθμό είχε ο καθένας και τερματίσαμε έτσι.»

Με τον teammate του να σημειώνει: «Πιο πολύ είμαι ευχαριστημένος για τον Γιάννη, όσο περίεργο κι αν ακούγεται, γιατί επιτέλους παίρνει αυτό που του αξίζει από έναν αγώνα. Για το συμβάν [με το GT4], δεν έχω να πω κάτι – θα το δουν οι αγωνοδίκες, όπως πάντα. Προφανώς ακολουθήσαμε team orders και με πέρασε ο Νίκος. Ήταν ένας δύσκολος και πιεστικός αγώνας. Δυστυχώς, κάποια GT4 δεν έχουν καταλάβει ότι δεν πρέπει να μας αφήνουν να περνάμε, πρέπει να τα περάσουμε εμείς. Έτσι έχασα πολύ χρόνο ετοιμάζοντας ντουμπλαρίσματα που δεν χρειάζονταν. Πρέπει να αλλάξει αυτό. Χαλάνε και τον δικό τους αγώνα, κι εμείς τον δικό μας.» 

Μετά τη μάχη με τον Χαλδεάκη, ήρθε η σειρά για μία μάχη με τον Χάρη Μητρόπουλο, που κατάφερε να κρατήσει πίσω του, ενώ αμφότεροι έχαναν χρόνο με τα αυτοκίνητα της GT4 κατηγορίας, που πάντα παίζουν σημαίνοντα ρόλο στις μεταξύ τους μάχες. O οδηγός της Omega Racing Blue είχε νωρίτερα κι επαφή με τον Κωνσταντίνο Κοντογιάννη (TF Racing – Expats), που έπεσε προσωρινά 8ος, προτού αναρριχηθεί στην 6η θέση, δίνοντας σκληρή μάχη με τον teammate του Μητρόπουλου, Πάνο Κύρκο. Λίγο πιο πίσω, ο Πολέμαρχος Σαραντίδης (Demolition Experts) είχε ένα εξαιρετικό πρώτο stint στη βροχή, δίνοντας φοβερή μάχη με τον Κύρκο, όμως μετά άρχισε να οπισθοχωρεί, τερματίζοντας στην 8η θέση. Επόμενος σταθμός η Monza, στις 19 Ιανουαρίου!

*Όλα τα αποτελέσματα είναι προσωρινά, μέχρι την εξέταση όλων των πιθανών συμβάντων.